zaterdag 10 mei 2008

De comeback van Joop van Zijl

Is Joop van Zijl, ooit de anchorman van het achtuurjournaal en autoriteit op het gebied van klassieke muziek, geestelijk aan het aftakelen, heeft hij torenhoge schulden en heeft hij dringend geld nodig of is hij door Heineken gegijzeld en doet hij dit onder dwang? Of is hij een van die brave huisvaders die ik in het vorige stukje noemde, die tijdens een EK-voetbal opnieuw gaat puberen? Ik weet het niet, maar mijn eerste reactie was dezelfde als die van Martin Bril in DWDD van 8 mei: "hoe diep kan een mens zinken".

Ik had er niet van opgekeken als Harmen Siezen zich hiervoor had geleend, die associeer ik wel met zo'n geintje, maar Joop van Zijl! Nee. De kassa rinkelt natuurlijk wel, het is snel en makkelijk verdiend, maar ik had niet gedacht dat Joop zoiets zou doen. Vorig jaar zorgde Joop trouwens ook al voor een verrassing met de onthulling dat hij twee jaar een relatie had met Viola Holt. Wie had dat gedacht? Zo zorgt hij er in ieder geval wel voor dat wij hem niet vergeten.





Geen opmerkingen: